Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:200766
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tā sauktā „brokastu televīzija” jeb izklaidējoši informatīvās pārraides mūsdienās ir pārņēmušas televīziju ļoti lielā mērā – reizēm ir pat grūti nodalīt, kas ir informējošs, kas – izklaidējošs, bet kas ir uzskatāms par „infotainment” žanra pārstāvi. Izmantojot Jan Wieten un Mervi Pantti rakstu „Obsessed with the audience: breakfast television revisited” („Apsēsts ar auditoriju: atkārtoti izskatīts „brokastu televīzijas” jautājums”), šajā esejā apskatīšu vienu no izklaidējoši informatīvo raidījumu vissenākajiem iedīgļiem – tā saucamo brokastu televīziju. Ņemot vērā esejas un kopsavilkuma elementu savstarpējo mijiedarbību, uzskatu, ka šo darbu nav nepieciešams izraibināt ar atsaucēm, īpaši tādēļ, ka tiek lietots tikai viens literatūras avots.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1321434
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties