Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:848465
 
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ir vārda, termina, simbola vai dizaina, vai to apvienojuma lietošana nolūkā identificēt produktu.

Tas ietver:
brand = ZĪMOLS,
brand name = ZĪMOLVĀRDS,
brand mark = ZĪMOLA simbols
Trademark = PREČU ZĪME

BRANDINGA – ZĪMOLA VEIDOŠANAS MĒRĶIS
ir radīt un uzturēt ilgtermiņa klientu atzinību uzņēmuma produktiem un servisam ar:
unikālas identifikācijas nodibināšanu,
šīs identifikācijas apvienošanu ar visvairāk vēlētajiem labumiem klientu prātā.

BRAND NAME = ZĪMOLVĀRDS
ir tā ZĪMOLA (brand) daļa,kas ir IZRUNĀJAMA FONĒTISKI – burts, to apvienojums, vārds.

BRAND MARK = ZĪMOLA SIMBOLS (grafiskais atveidojums)
ir tā zīmola (brand) daļa, KAS IR REDZAMA, APRAKSTĀMA, (simbols, dizains, krāsa, šrifts un/vai to apvienojums),BET NAV FONĒTISKI IZRUNĀJAMA.

TRADEMARK=PREČU ZĪME
IR TĀ ZĪMOLA DAĻA, (nosaukums, zīme, simbols un/vai krāsu kombinācija),
KURA IR REĢISTRĒTA PAREDZĒTAJĀ KĀRTĪBĀ UN KURU AIZSARGĀ LIKUMS…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1177874
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties