Zināšanas
Darbojoties šajā līmenī, skolēns atsauc atmiņā viņam jau zināmos faktus, terminus, pamatjēdzienus un atbildes, definīcijas, likumus, uztver konkrētu informāciju.
Atslēgas vārdi : parādi, nosauc, atceries, atstāsti, pastāsti, u.tml.
Jautājumu formulējumi: Kas ir...? Kur ir...? Kad tas notika? Kā tas notika? Kurš...? Vai tu varētu aprakstīt....? Vai tu atceries...?
.............................................................................................................
Kādas ir tavas asociācijas , dzirdot vārdu “Laiks”?
Audzinātāja kopā ar bērniem noskaidro: Kas ir pulkstenis? Kādi pulksteņu veidi eksistē? Kur pulksteņiem ir vieta? Kāda krāsa ir puksteņiem? Pulksteņu sastāvdaļas. Materiāli no kā pagatavo pulksteņus, to atšķīrības. Pulksteņa forma in izmēri.
…