2.1. Amatpersonu saraksts interviju veikšanai
Veicot vispārējo apsekošanu, noskaidrots, ka resursu plānošanas sistēmas prasību apzināšanai nepieciešams veikt intervijas ar dažādām uzņēmuma amatpersonām, kur katra no viņām ir atbildīga par atsevišķu uzņēmuma daļu:
1. uzņēmuma vadītājs, jo pārvalda visas IS daļas;
2. IS direktors/IT speciālists, kurš pārvalda visu sistēmu funkcionalitāti un lietderību;
3. ražošanas daļas menedžeris, jo ir galvenais sistēmas lietotājs šajā uzņēmuma daļā;
4. iepirkumu daļas menedžeris, jo nepieciešams veikt atskaites par materiāliem;
5. grāmatvedības daļas direktors, kurš veic visa veida atskaites un pārskatus, balstoties uz sistēmā pieejamo informāciju.
2.2. Aptaujas anketu paraugi strukturēto interviju veikšanai
Projekta grupa biznesa prasību apzināšanai izvēlējusies veikt aptaujas, lai varētu veidot strukturētās intervijas ar uzņēmuma galvenajām amatpersonām.
2.2.1. Vispārīgo jautājumu anketa
• Kāpēc izvēlējāties mainīt/veidot jaunu informācijas sistēmu?
• Kādas funkcijas trūkst iepriekšējai sistēmai? Kā funkciju trūkums tiek risināts?
• Vai biznesa procesiem nepieciešamā informācija ir sakārtota un optimizēta?
• Ar kādām problēmām nākas saskarties, izmantojot biznesa sistēmu ikdienā?
• Vai zināt, cik ilgs laiks tiek patērēts informācijas ievadīšanai sistēmā?
• Kāda ir uzņēmuma darbinieku struktūra?
• Vai pilnīgi visi darbinieki izmantos informācijas sistēmu? Vai tas notiks vienlaicīgi?
…