-
Bite Latvija tirgus situācijas analīze
Pētījums
Ne tikai apskatot interneta vietnes, kurās patērētāji pauž savus viedokļus, veicu nelielu kvantitatīvu pētījumu ar anketas palīdzību. Pētījuma mērķis bija noskaidrot patērētāju viedokli, uzskatus par Bites pakalpojumu kvalitāti un izzināt, kas ir tās lietas, kas liek patērētājiem izvēlēties konkurentus.
Aptaujā piedalījās 12 respondenti, no kuriem 83% ir vecumā no 18-29 gadiem, bet 17% no 30-49 gadiem. 3 respondenti bija vīriešu dzimuma pārstāvji, bet 9 sieviešu.
Iegūtie rezultāti – visi respondenti zina, kas ir Bite un ar ko nodarbojas, līdz ar to uzņēmums ir zināms Latvijas iedzīvotājiem. 5 respondenti bija Bites klienti, taču LMT un TELE2 klienti bija 4 respondenti. 2 respondenti izmantoja vairākus mobilo sakaru pakalpojumu uzņēmums, no kuriem 1 respondents izmantoja TELE2 un Biti, bet otrs LMT, TELE2 un Biti. Lielākā daļa respondentu apmierina viņa izvēlētais uzņēmums. Kā pie iemesliem, kas ir tas, kas apmierina, respondenti min kvalitāti, cenu, izdevīgumu un tīkla pārklājumu. Lielākā daļa respondenti pie jautājuma par to, kas ir dzirdēts par uzņēmuma Bite sakaru kvalitāti, min to, ka ir zema kvalitāte, nav tik liels pārklājums kā TELE2, protams, ir respondenti, kas ir dzirdējuši tikai labas lietas un to, ka izdevīgi. Gandrīz visi respondenti uzskata, ka Bite nesniedz nekvalitatīvus pakalpojumus. Vairāk kā puse no respondentiem uzskata, ka Bite ir uzticamas mobilo sakaru sniedzējs, pārējiem respondentiem nav viedokļa vai arī uzskata par neuzticamu uzņēmumu. Par uzticamības iemeslu respondenti min to, ka nekas nav noticis tāds, kas liktu domāt pretējo, tāpat to, ka iet interesantas reklāmas, kas rada uzticamību, kā arī daži respondenti nezina iemeslu. Neviens no aptaujātiem respondentiem, kuri ir Bites lietotāji, neizmanto mobilā interneta pakalpojumus, līdz ar to par tā kvalitāti šis pētījums nesniedz informāciju.
Secinājumi – veicot šo pētījumu, var izdarīt šādus secinājumus:
o Ir patērētāji, kuri izmanto vairākus mobilo sakaru pakalpojumu sniedzējus, no kuriem viens uzņēmums ir Bite, kas iespējams liecina par to, ka šim patērētājam vēl kāda paziņa ir uzņēmuma Bite klients, jo uzņēmums piedāvā bezmaksas sarunas šajā tīklā, tātad izdevīgums;
o Patērētājiem, izvēlētos mobilo sakaru pakalpojuma sniedzēju, svarīga ir kvalitāte, cena, izdevīgums un tīkla pārklājums;
o Vēl joprojām patērētāju vidū ir uzskats par to, ka Bite sniedz zemas kvalitātes pakalpojumus un tīkla pārklājums nav tik plašs kā konkurentiem;
o Potenciālie Bites klienti ir dzirdējuši, ka Bite sniedz izdevīgus pakalpojumus, taču bailes par pastāvošo uzskatu par zemo kvalitāti liedz kļūt par Bites klientiem. Bet esošie Bites klienti apstiprina, ka Bite sniedz izdevīgus pakalpojumus;
o Lielākai daļai aptaujāto Bite šķiet uzticams uzņēmums, līdz ar to par uzticamību uzņēmuma nav jāuztraucas, tikai jāsaglabā tas;
o Par mobilā interneta sniegto pakalpojumu kvalitāti nevar izdarīt secinājumus, jo šis pētījums nedeva šādu informāciju.
…
Veikta Bite Latvija tirgus situācija, iekļaujot kompānijas aprakstu, Produkta koncepts, patērētāju iesaistes līmenis, Situācijas analīze, veikta SWOT jeb SVID analīze, Konkurentu raksturojums, reklāmas aktivitātes, Mērķa grupa, segmentācija, Reklāmas mērķi un uzdevumi, veikts pētījums un pielikumā iekļauta arī pētījuma anketas paraugs.
- Bite Latvija tirgus situācijas analīze
- Iekšzemes kopprodukts Latvijā
- Uzņēmuma finanšu analīze
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Iekšzemes kopprodukts Latvijā
Konspekts augstskolai5
-
Uzņēmuma finanšu analīze
Konspekts augstskolai10
-
Finanšu analīze
Konspekts augstskolai6
-
Tirgus līdzsvars un inflācija
Konspekts augstskolai9
-
Apdrošināšanas sabiedrības finanšu analīze
Konspekts augstskolai6