Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:253788
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Veidot priekšstatu un zināšanu kopumu kā pamatu tālākai bioloģijas zināšanu apguvei.
2.Veltīt īpašu vērību prasmju apgūšanai pētījumu, meklējumu un atklājumu ceļā.
3.Sekmēt atbildīgas attieksmes veidošanos pret dabu, dabas resursu saglabāšanu un uzlabošanu.


Uzdevumi:

1.Sniegt zināšanas, kas nepieciešamas bioloģijas pamatu apgūšanai, prasmju un attieksmju veidošanai.
2.Sekmēt izpratnes veidošanos par organismu daudzveidību dabā, iepazīstināt ar tuvākajā apkārtnē un Latvijā raksturīgākajiem augiem, dzīvniekiem un sēnēm.
3.Radīt iespējas iegūt un atlasīt informāciju no dažādiem uzziņu avotiem.
4.Iepazīstināt ar bioloģijas terminoloģiju un veicināt tās apgūšanu.
5.Vērst uzmanību uz dabas skaistumu un veidot prasmes smelties dabā iedvesmu un prieku, kā arī saistīt to ar veselīga dzīvesveida izvēli.






Mācību metodiskā pieeja bioloģijā.


Mācību metodes un darba formas ir jāizvēlas tādas, kas radītu interesi un rosinātu skolēnus iesaistīties aktīvā mācību procesā. Tieši šīs skolotāja un skolēna savstarpējās aktīvās sadarbošanās laikā ir jāsniedz vajadzīgās zināšanas, lai skolēns pats spētu pētījuma vai novērojuma ceļā nonākt pie kāda atklājuma un izdarīt atbilstošus secinājumus. Skolotājam ir jārada iespējas, lai skolēni varētu apgūt ne tikai prasmes, kas sekmē konkrētā mācību priekšmeta apguvi, bet arī jāattīsta vispārīgās mācīšanās un dzīves prasmes.
Līdzās tradicionālajām mutvārdu metodēm arvien vairāk jāizmanto interaktīvās darba metodes un paņēmieni (spēles, diskusijas, kritiskās domāšanas treniņi, ekskursijas un pārrunas dabā u. tml.). Lielākā daļa darba ir jāatdara mācībstundas laikā, nenoslogojot skolēnus ar mājas darbiem. Tomēr būtu vēlams, ka bioloģijas stundās apgūtais nezustu, izejot pa skolas durvīm, bet gluži otrādi – netieši pavadītu skolēnus, staigājot pa mežu, makšķerējot, braucot ar velosipēdu vai vienkārši raugoties pa logu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties