Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:900030
 
Vērtējums:
Publicēts: 04.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

10. I.Ziedonis „Krāsainās pasakas” „Baltā pasakā”autore rada priekštatu par gaišo tīro pasauli, kas mūs aptver baltas mājas,balta maize u.t.t. Sarkanajā pasakā parādīta veiklā Guntiņa, kas izlūdzas, lai Gundariņš viņu izlaiž brīvā vaļā. Tikusi vaļā Guntiņa kļūst nevaldāma, rada postu, nav apturama.
Dzeltenā, brūnā- par lietām atbilstošajās krāsās. Melnā pasaka – par tumsu, par to, ka neko nevar redzēt. Pasaka par nagu melnumiem – par to, kas notiek zem nagiem, kad nagi ir netīri.
*Uz melna aplikācijas papīra veidot balto māju ar saplēstiem baltajiem papīriņiem.
*Izrunāt kas rada balto pasauli.
*Sarkanā pasaka – sarunas par ugunsdrošību, par to, ka, palaižot liesmu, grūti to apturēt. Nepieciešamā bērnu rīcība.
* Krāsu pasakas izmanto krāsu apguvē.
*Melnā pasaka – saruna par higiēnu, tās nepieciešamību.

11. K.Skalbe „Milzis”
Milzis gribēja paskatīties pasauli.Visas lietas viņam likās tik interesantas, it kā apkārt būtu varavīksne.
*No dzijas veidot varavīksni
*Kopā ar bērniem iet aplītī un vingrot kā milzis kāp kalnā un kā kāpj lejā.
*Uz kartona papīra līmē sausos ziedus, veidojot pļavu.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties