Uzdevumi.
• Uzlabot emociju ārējā noformējuma pieredzi, veicināt smalku noskaņu nokrāsu pārnesi, demonstrējot dažādus emocionālās izteiksmes komponentus: mīmiku, pantomīmu, žestikulāciju, runu.
• Stimulēt emocionālās reakcijas oriģinalitāti.
• Mācīties izprast, atšķirt emocionālo stāvokli pēc ārējām pazīmēm (mīmika, žesti, balss intonācijas, pozas), noteikt konkrēta noskaņojuma cēloņus, analizējot apstākļus, notikumus u.c.
• Attīstīt spēju reaģēt uz otra cilvēka emocionālo stāvokli, izrādīt līdzjūtību, palīdzību, priecāties.
• Bagātināt emocionālo vārdu krājumu, izvēloties sinonīmus, izceļot noskaņas nokrāsas, izsekojot asociatīvās saites ar krāsu.
• Attīstīt bērnu runas stilistiskās formas; iemācīties izprast emocionālās īpašības frazeoloģisko vienību veidā.
Teatrālā darbība ir visizplatītākais bērnu radošuma veids. Bērnam tas ir tuvs un saprotams, dziļi slēpjas viņa dabā un atspoguļojas spontāni, jo ir saistīts ar spēli. Bērns vēlas jebkuru savu izgudrojumu, iespaidus no apkārtējās dzīves pārvērst dzīvos tēlos un darbībās. Ieejot tēlā, viņš spēlē jebkuru lomu, cenšoties atdarināt redzēto un to, kas viņu interesēja, un gūstot lielu emocionālu baudījumu. …