Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:212383
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēka attīstības procesā notiek uzvedības scenārija programmēšana.
Bērna personība attīstās, apgūstot paaudžu sociālo pieredzi nepārtrauktā saskarsmē un sadarbībā ar citiem cilvēkiem. Personība nav pakļauta gadījuma ietekmēm un neveidojas stihiski. Jau no pirmajām dzīves dienām bērns ar saviem ģenētiskajiem priekšnosacījumiem nonāk apzinātas, mērķtiecīgas vecāko paaudžu iedarbības lokā. Jebkura ārēja ietekme „iziet” caur bērna iekšējo pasauli, kurai piemīt individuāla savdabība.
Neviens divgadīgs mazulis neapjauš savu dzīves scenāriju un visbiežāk to neapjauš arī pieaugušie. Tomēr, ja cilvēks par to sāk domāt, apzināt analizēt savu rīcību dzīves laikā, viņš var saskatīt zināmas likumsakarības un tad, ja nepieciešams, apzināti koriģēt savu rīcību. Ļoti bieži gribas sevi apmānīt- man tā nav, ar mani viss ir kārtībā, tikai citiem gadās visādas problēmas.
T.A. Hariss norāda, ka pastāv 4 dzīves scenāriji.
-Es neesmu labs- Tu esi labs.
- Es neesmu labs- Tu neesi labs.
-Es esmu labs- Tu neesi labs.
-Es esmu labs- Tu esi labs. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties