Bērns jau no dzimšanas ienāk pasaulē, lai to atklātu. Atklājot pasauli, bērni mācās – tā ir viņu dabīgā mācīšanās. Bērni patstāvīgi eksperimentē, risina problēmas un pārbauda pieņēmumus, lai iepriekš gūtajām zināšanām pievienotu jaunas.
Visā pasaulē psihologi un pirsmsskolas pedagoģi diskutē par dažādu audzināšanas pieeju ietekmi uz bērna mācīšanās motivācijas un personības attīstību. Attīstība, motivācija un to iekšējās kvalitātes ir atkarīgas no audzināšanas pieejas raksturojuma un mērķa.
Mans mērķis ir izpētīt pirmsskolas vecuma bērna, zēna vārdā Artūrs 6vecs – kognitīvās attīstības, emocionālās, saskarsmes un ,, ES” attīstības īpatnības. Artūrs apmeklē bērnudārzu, viņam ir tētis un mamma, bērns sver 22 kg, 125 cm garš. Pētījums veikts bērnudārza grupiņā laika posmā no 2005.gada 15. oktobra līdz 15. decembrim strādājot bērnudārza grupiņā par audzinātāju.…