Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:338957
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Bērns aizejot uz skolu nepazīst emocijas (prieks, bēdas) un nepauž tās atbilstoši situācijai
Lai bērns skolā justos labi un prastu vecākiem pastāstīt, ja rastos grūtības, svarīgi, lai bērns prastu atpazīt un nosaukt savas emocijas – priecīgs, bēdīgs, dusmīgs, nobijies, skumīgs, laimīgs, nokaunējies u.c. To vecāki bērnam var iemācīti ikdienā stāstot par savām emocijām un palīdzot bērnam saprast savējās.
Bērni jau īpašā sākumā izprot visu cilvēcisko emociju gammu(arī negatīvās), ja vien tās atbilstošā situācijā tiek paustas dabiskā veidā un tāpat uztvertas. (Bjūzens, 2008, 29)

6.g.v. bērns spēj arvien labāk identificēt un izprast savas un citu emocijas. Pieaug pašregulācijas spējas. 5-6 g.v spēj izlikties, lai uzturētu attiecības (Thompson & Lagattuta, 2007)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties