Apmeklējot izstādi BALTTOUR – 2006 piektdien, 10.februārī, esmu savākusi daudz lietderīgas un nepieciešamas informācijas gan pastāvīgiem darbiem, gan kursa darbam, gan personiskām vajadzībām – ceļošanai nakotnē. Līdz ar to, esmu novērtējusi arī izstādes norisi, stendu izvietojumus un noformēšanu, mārketinga izpausmes, tūrisma uzņēmumu darbinieku profesionalitāti, kā arī informatīvo materiālu kvalitāti un uzskatamību.
Runājot par stendiem un to darbību, es uzskatu ka vairāki stendi bija ļoti labi izveidoti, noformēti un darbojās veiskmīgi, taču es esmu izvedojusi savu TOP 3 „Visveiksmīgākie stendi” un tie ir: 3.vieta – Baltic Beach Hotel spa&resort stends. Tas bija izvietots gandrīz pašā centrā un uzraksts bija redzams jau no pašas ieejas. Pirmkārt, stends bija skaisti noformēts – dzeltenzilā krāsā, samērā stilīgi un omulīgi. No mārketinga viedokļa tas bija ļoti pievilcīgs, informatīvie materiāli arī bija pieejami dažādos veidos. Informatīvā kvalitāte bija augstajā līmenī, jo pat no attāluma varēja redzēt, ka viens no speciālistiem rāda savus masiera iemaņas kādam parastam izstādes apmeklētājam, otra viesnīcas pārstāve stāsta par hoteļa iespējām un pakalpojumiem, liels televizors parāda hoteļa fotogaleriju un demonstrē visdažādākus pakalpojumus, kā arī to cenas, pie speciāli izvietota galdiņi apmeklētājus cienā ar kafiju un iepazīstina ar Baltic Beach Hotel piedāvājumiem. Es uzskatu, ka personāls bija ļoti viesmīlīgs, profesionāli sagatavots un labprāt sniedza atbildes uz jautājumiem.
…