Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:290705
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
2.  Ievads    2
3.  Automašīnu zīmolu nosaukums un to skaidrojums    3.,4.,5
4.  Secinājumi    6
5.  Izmantotie materiāli    7
Darba fragmentsAizvērt

Izpētot to, kā ir radušies mūsdienās visvairāk ražoto automašīnu nosaukumi, tos var iedalīt trīs galvenajās grupās. Pirmajā grupā ietilpst nosaukumi, kuri veidoti no kompāniju dibinātāju uzvārdiem; otrajā – nosaukumi, kas ir ar īpašu nozīme no kādas citas valodas un trešajā – nosaukumi, kuri ir saīsinājums no vairāku vārdu savienojuma. Visbiežāk automašīnu kompānijām tiek doti to dibinātāju vārdi, jo kompānija ir sākotnēji bijusi ģimenes uzņēmums.
Ja uzņēmumam ir dots vārds ar īpašu nozīmi, tas parasti tiek atspoguļots arī uzņēmuma ģērbonī, arī uz saražotās produkcijas. Piemēram, Mitsubishi, kas nozīmē trīs zvaigznes, arī uz automašīnas emblēmas ir trīs sarkanas figūras, kas pēc formas atgādina dimantus.
Nosaukumos, kuri ir saīsinājums no citiem vārdiem, parasti tiek iekļauta vieta, kur automašīnas tiek ražotas un kur atrodas ražotne. Kā piemērus var minēt GAZ (Gorkovas automašīnu rūpnīca) un FIAT (Itāļu Turīnas automašīnu ražotne).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties