1.Degvielas sūkņa darbības apraksts.
Tiek lietots diafragmas tipa degvielas sūknis. Kad, sadales vārpstai griežoties, ekscentrs iedarbojas uz divplecu sviras ārējo galu, iekšējais gals ar kāta starpniecību izliec sūkņa diafragmu uz leju un telpā virs diafragmas rodas retinājums. Tāpēc šeit caur ieplūdes vārstu ieplūst degviela.
Kad ekscentra iedarbība uz divplecu sviru izbeidzas, atspere pārvieto diafragmu atkal uz augšu un degviela caur izplūdes vārstu ieplūst karburatorā.
Ja karburatora pludiņ kamera piepildīta ar degvielu, diafragma paliek izliekta uz leju, jo atspere nav tik spēcīga, lai degvielas spiediens atvērtu pludiņkameras adatvārstu, bet sūkņa divplecu sviras dakšveida gals ļauj svirai pārvietoties brīvgaitā.
Kad degvielas sūknis caur adatvārstu pievada pludiņkamerā degvielu, pludiņš paceļas un, sasniedzot vajadzīgo degvielas līmeni, ar savu sviriņu aizver adatvārstu. Degvielas līmenim pazemoties, pludiņš pārvietojas uz leju, adatvārsts atveras un pludiņkamerā no jauna ieplūst degviela. Tā pludiņa mehānisms tur nodrošaina patstāvīgu degvielas līmeni ne tikai pludiņkamerā, bet arī smidzinātājā, kuru žiklers savieno ar pludiņkameru. …