Pēc satura reklāma ir komercreklāma, tajā tiek reklamēts produkts - auto Mercedes Benz;
Pēc aptveramās teritorijas tā ir starptautiskā reklāma;
Pēc izplatīšanas veida tā ir TV reklāma;
Pēc mērķa tā varētu būt pārliecinošā reklāma, tās uzdevumi – pārliecināt par produkta markas priekšrocībām (iespējams zemteksts izmantotajā fona mūzikā – anything you can do I can do better....anything you can do I can do faster utt.), pārliecināt pircējus būt atsaucīgiem pret pirkuma piedāvājumu;
Reklāmas mērķauditorija gados jauni vīrieši, kas pazīst sacensības garu, kam nozīmīgs ātrums, izteiksmīgs dizains, iespēja izcelties;
Pēc saturiskā nozīmīguma šī reklāma pieder mērķa grupas tēlu klasei – tā satur tēmu, kas ir interesanta konkrētajai mērķgrupai (sports, sacensība).…