Projekts K2 tika izstrādāts uz projekta K1 pamata. Pēc projekta K1 aprēėinātās
satiksmes intensitātes tika izvēlēts normālprofils, mūsu gadījumā tika izvēlēts
normālprofils NP 10,5.
Izvēloties segas konstrukcijas materiālus tika izvērtēti:
• materiālu un to izbūves izmaksas
• sagaidāmās slodzes
• pamatnes grunts parametri un hidroloģiskie apstākļi
• vietējo būvmateriālu izmantošanas iespējas
• materiāla izbūves tehnoloģijas īpatnības
• segas konstrukcijas stadiālās attīstības iespējas
Pēc šiem datiem tika izprojektēti nepieciešamie šķērsprofili
• ierakuma gadījumā
• uzbēruma gadījumā
• purvainā vietā (augsta gruntsūdens līmeņa gadījumā)
Ceļa ūdensatvades sistēmas projektēšanas gaitā tika izvērtētas visu ceļa
ūdensatvades sistēmas komponentu darbības, to pietiekamai darbībai tika aprēķināti
nepieciešamie parametri.
Projektējot ceļa mezglu tika izveidota risinājuma shēmu
• Nepieciešamo braukšanas joslu skaitu un platumu katram braukšanas
virzienam
• Noteikto braukšanas režīmu mezglā (regulēšanas veids, atļautais ātrums)
• Nepieciešamo nobraukšanas un uzbraukšanas joslu parametri (platums,
izvērsuma/aizvērsuma, piestāšanas u. c. posmu garumi)
• Aprēķina automobilis un tā tehniskie parametri (garums, platums, min
pagrieziena rādiuss, pagrieziena trajektorija (priekšējo un aizmugures riteņu))
• Nepieciešamie mezgla noapaļojumu parametri
Tehniskie risinājumi tiek veikti ievērojot Latvijas valsts būvnormatīvs, Autoceļu
specifikācijas 2005 un Latvijas valsts standartus:
LVS 190-1:2000 „Ceļa trase”
LVS 190-2:2000 „Ceļu tehniskā klasifikācija, parametri, normālprofili”
LVS 190-3:2000 „Ceļu vienlīmeņa mezgli”.…