Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:333420
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

1. Metodes ir viens no visbūtiskākajiem faktoriem audzināšanas organizācijā un pašaudzināšanas virzīšanā.
2. Audzināšanas metodes būtība vienmēr noteikta atkarībā no tā, kā izprasts pats audzināšanas process.
3. Lai pārņemtu cilvēces vispārinātu pieredzi, nepieciešams apgūt filozofiskās, politikās, tikumiskās, estētiskās un citas idejas, uzskatus, uzvedības normas un likumus, bet, lai apgūtu nepieciešamās uzvedības formas un ar tām saistītās prasmes un iemaņas, sākot ar uzvedību sadzīvē un ar piedalīšanos sabiedriskajā dzīvē, nepieciešama daudzveidīga darbība.
4. Audzināšanas metodes tika iedalītas trīs grupās: 1) pārliecināšanas metodes, 2) darbības metodes, 3) darbības regulēšanas metodes.
5. Audzināšanas metodes varam definēt kā audzinātāja un audzēkņu sadarbības veidus, pilnveidojot audzēkņu pašregulācijas attieksmes.
6. Diagnosticēšanas metode. Funkcija – noteikt katra skolēna un klases kolektīva līmeni un uz tā apzināšanās pamat prognozēt audzināšanas mērķi. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1246155
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties