Kādas auditorijas pētniecības firmas Jūs zināt, un kādas darbojas Latvijā, Baltijā?
Latvijā un Baltijā ar auditorijas pētījumiem nodarbojas TNS BMF un TNS Baltijas Datu nams.
TNS – Tavs neredzamais sabiedrotais – veic mediju, mārketinga un sociālos pētījumus, kā arī piedāvā kompleksās kompāniju komunikāciju monitoringa risinājumus. TNS nodrošina zīmolu atpazīstamību un marku tēla pētījumus, kā arī noslēpumainā klienta pētījumus, un starptautiskiem standartiem atbilstošus mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumus, informāciju un analīzi par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Latvija bija pirmā no Baltijas valstīm, kurā tika ieviesta elektronisko mērītāju sistēma televīzijas auditoriju noteikšanai.…