Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:604487
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Viljamsa Dž. (2013). Piedošana kā biznesa instruments. IR NAUDA. 7, Novembris, 18.-20.    3
2.  Mežinska A. (2009). Galvenās vadības funkcijas mazajā un vidējā biznesā. Biznesa psiholoģija. 20, Oktobris, 16.-21.    3
3.  Zēģele E. (2009). Pareizā matemātika. Biznesa psiholoģija. 20, Oktobris, 6-15    3
4.  Lieģis V. (2013). Audzināt pēctečus uzņēmumā. Forbes. Jūnijs. 52.-53.    4
5.  Lipman V. (2014). Why Is Employee Recognition So Big A Management Problem? Forbes. 11, Augusts, 3    4
6.  Walter E. (2014). Why Companies Must Invest In Experience Management. Forbes. 10, Oktobris. 1    4
Darba fragmentsAizvērt

5. Lipman V. (2014). Why Is Employee Recognition So Big A Management Problem? Forbes. 11, Augusts, 3
Employees never got enough recognition – it was always a pain point.
In praise of praise – All of these small but valued forms of management recognition have a common cost: zero dollars and zero cents. And all have a common management investment of time and energy: minimal. So why is this kind of recognition a common management stumbling block? Why are employees so frequently frustrated by managers who are parsimonious with praise?
6. Walter E. (2014). Why Companies Must Invest In Experience Management. Forbes. 10, Oktobris. 1
And all the while we are missing the most important measure of all – relationship capital. Relationship capital should be the most critical measure of business success.
When a company delivers great experiences, it builds relationship capital. Relationship capital leads to loyalty. And, in the world of extreme competition and unlimited choices, loyalty is the only thing that takes care of the bottom-line. Bottom-line isn’t a goal, it is a result. Enabling unforgettable experiences across every touchpoint – that is a goal.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1353818
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties