Rīta cēliens.
Sasveicināšanās.
Laikapstākļi, kopīgi nosaka gadalaiku.
Aktualizācija.
Bērni sēž aplī uz krēsliņiem. Pēkšņi kāds pieklauvē pie durvīm un pa spraugu parādās vēstule.
Sk. jautā:
1. Bērni, kas te ir parādījies jauns? Apskatīsim?
2. Kas varēja atsūtīt šo vēstuli?
Kopīgi atver vēstuli, skolotāja lasa. (Vēstuli atsūtīja Zaķis. Viņš raksta, ka gribēja pagatavot salātus, bet viņam nav lociņu. Lūdz bērnus iestādīt sīpolus un uzdāvināt viņam).
Skolotāja dala bērnus divās grupiņās (meitenes un zēni). Katra grupa dodas pie sava galda.
Skolotāja pievērš bērnu uzmanību attēliem (sīpolu stādīšanas algoritms), pārrunā ko redz attēlos.
Aicina kopīgi stādīt sīpolus. …