Secinājumi
Tāpat arī, balstoties uz aptaujas datiem, kā tuvākās nākotnes aktualizējamie jautājumi izkristalizējās sadarbība ar saviem kolēģiem mācību procesa plānošanā un īstenošanā( starpdisciplināri projekti) un skolēnu rosināšana attālināto mācību procesā pašiem mācīt vienam otru, kopīgi meklēt atbildes un vērtēt vienam otra darbus (no pieredzes- iesaisti vērtēšanā veiksmīgi var realizēt, izmantojot Google veidlapas, Padlet.com un citas formas)
Protams vienmēr būs kādam problēmas, tie var būt gan skolēni, gan skolotāji, gan vecāki, bet tikai kopā mēs varam palīdzēt, atbalstīt un atrisināt visas problēmas, un tikai ar laiku un pēc kļūdām mēs varēsim uztaisīt ideālo mācības sistēmu.
Var arī secināt ka attālinātu mācību process ietekme dažādi uz dažādiem skolēniem. Kā mēs jau varētu redzēt lielāka daļa velti daudz vairāk laiku uz mācībām nekā klātiene bet bija arī tie kuri velta tikpat daudz vai arī mazāk. Ka arī daži gribētu samazināt slodzi, lai pildīt un nodot visus darbus laikā, jo ka jau bija minēts rezultātu analīzē ka pārsvara skolēni nepaspēj nodot laikā savus darbus.
Manuprāt nav labākas mācības nekā klātiene, jo tā ir komunikācija ne tikai ar saviem klasesbiedriem bet arī ar skolotāju/pasniedzēju, pie ka tu vari vērsties pirms stundas vai pēc stundas, vai arī starpbrīža laika un nevajag gaidīt dažas dienas kamēr skolotājs atbildes uz tavu e-pastu. Ka arī es domāju pašiem skolotājiem/pasnidzējiem arī ir vieglāk mācīt klātiene nekā attālināti.
…