Analizējot Hansabankas sadales kanālu dalībniekus ir jāizdala vairāki pakalpojumi, kurus bez starpnieku pakalpojumiem nebūtu iespējams piedāvāt. Tās, piemēram, ir norēķinu kartes – Latvijā ar maksājumu karšu apkalpošanu nodarbojas divi uzņēmumi, kas gan ir specializējušies katrs savā virzienā Bankserviss un Baltijas karšu centrs, un savā starpā konkurē tikai dažās pozīcijās, tas līdz ar to nozīmē, ka bankām nav iespējams izvēlēties no vairākiem šī pakalpojuma piegādātājiem, viņas ir spiestas pieņemt viena uzņēmuma noteikumus. Šis faktors diezgan būtiski ietekmē bankas darbību, jo bankai nav iespējams regulēt maksājumu karšu tarifus, jo tas ir jāsaskaņo ar Bankservisu. Taču galvenā bankas prece ir nauda un to bankas piedāvā patērētājiem pakalpojumu veidā, tāpēc sadales kanāli ir bankas, jo tās starptautiski viena no otras aizņemas, piemēram, Swedbank ietvaros, sadales kanāli ir šī Swedbank grupa, centrālā banka konkrētajā valstī un banku filiāles, kurās banka sniedz tiešos pakalpojumus klientiem. Tā kā analizējamie pakalpojumi ir šīs bankas grupas ietvaros, to galvenie mērķi un uzdevumi ir kopēji, tāpēc a/s Hansabanka piedāvā šādu mārketinga komunikāciju kompleksu:
• reklāma, kas ir komunikācijas izpausme, ar kuras palīdzību uzņēmums sniedz informāciju peļņas nolūkos. Tā kā banku konkurence ir diezgan liela visās valstīs, ir jārada uzmanību piesaistošs līdzeklis, lai bankas pakalpojumi gūtu pieprasījumu. Reklāmas apjomi un tās izmaksas ir atkarīgas no piešķirtā mārketinga budžeta, pastāv vienots standarts, kā jārealizē reklāmas kampaņas un kādiem jāizskatās reklāmas bukletiem, taču ir pieļaujamas dažādas atšķirības un mārketinga speciālisti drīkst veidot reklāmas, kas vislabāk atbilst konkrētajā valstī un gūtu vislabākos panākumus, jo tieši efektīva reklāma spēj nest peļņu uzņēmumam. …