Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:490396
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Jāveicina atpazīstamība.
Kā noturēt esošos patērētājus un piesaistīt jaunus?
Esošus klientus mazāk nepieciešams pārliecināt atkārtoti pirkt to pašu zīmolu. Tie ir mazāk jūtīgāki pret cenu izmaiņām un retāk akceptē alternatīvas. Esošie patērētāji ilgi lieto zīmolu, kuram piesaistīti un līdz ar to viņu vērtība ilgtermiņā ir lielāka.
Mudināt potenciālos patērētājus pirkt produkciju, bet ņemt vērā, ka tie mēdz mainīt zīmolus un var būt neapmierināti ar konkurentiem. Jāņem vērā arī maksātspēju.
Kā modernizēt zīmolu?
Manuprāt, Dzintaram būtu jāuzsāk zīmola “kapitālais remonts”.
Būtu jāsāk ar logotipa maiņu. Logotipa maiņa varētu piesaistīt jaunu mērķauditoriju, palielinātu pārdošanas apjomus un zīmola atpazīstamību, atjaunotu zīmolu. Bet varbūt šis nebūtu veiksmīgs risinājums. Zīmola identifikācija ir vecmodīga un garlaicīga.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1358486
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties