Secinājumi un priekšlikumi
Respondentus būtu jāaptaujā iepirkšanās vietās, jautājumus iespējami virzot tuvāk mērķauditorijai, kas ikdienā patērē pelmeņus. Jaizmanto kvantitatīvā izpētes metode, jeb jāveic anketēšana.
Respondenta atbildes parāda to, ka pelmeņa iepakojuma dizains ir svarīgs, lai veicinātu šās produkcijas iegādi. Galvenās dizaina lietas ir krāsa, iepakojuma materiāls un tas, lai iepakojums izskatītos ekoloģisks un latvisks. Papildus tam, svarīgi ir saprotami apdrukāt ar uzturvērtībām, kvalitātes zīmēm un derīguma termiņu. Respondentam patīk zināmas un pierastas vērtības, tāpēc jaunajam dizainam jālīdzinās jau iepriekšējam dizainam, lai tas neatšķirtos pārak daudz no tā.
…