Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Apple un Samsung zīmolu vērtības sistēmas analīze-kas padara to atšķirīgu no konkurentiem,kurām auditorijām šo uzņēmumu vēstījumus būtu saistošs, kāpēc auditorija pērk šo produktu, Kādas sāpes tas novērš, Kāpēc tagad Un kāpēc tieši šajos uzņēmumos.

     Jauns

    Konspekts2 Mārketings, reklāma

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:432533
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2024.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
Darba fragmentsAizvērt

Izvēlējos tehnoloģiju nozari un konkrētu produktu kategoriju – viedtālruņus. Divi uzņēmumi
no šīs nozares ir Apple un Samsung.
1. Apple
Apple filozofija ietver inovācijas, vienkāršību, un privātuma aizsardzību. Uzņēmums fokusējas
uz izcilas lietotāju pieredzes radīšanu, padarot savus produktus par neatņemamu ikdienas dzīves
sastāvdaļu. Apple cenšas nodrošināt kvalitāti un radīt produktus, kas apmierina gan
emocionālās, gan funkcionālās vajadzības.
1. Kas padara atšķirīgu no konkurentiem:…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1404841
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties