Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:697993
 
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Mārketinga pētījumu virzieni    4
1.1.  Patērētāju un patērētāju rīcības pētījumi    5
1.2.  Tirgus analīze    5
1.3.  Produkta un produkta realizācijas sistēmas analīze    6
1.4.  Realizācijas apjoma analīze    6
1.5.  Konkurentu un konkurences līmeņa pētījumi    7
1.6.  Pētījumi reklāmas jomā    7
1.7.  Preču virzību kanālu izpēte    7
1.8.  Mērķtirgus noteikšana    8
2.  Mārketinga pētījumu process    9
3.  Anketa mārketinga pētījuma sistēmā    11
1.3.  Anketu apstrādes metode    14
  Izmantoto literatūru saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

1.Mārketinga pētījumu virzieni.
Ar mārketinga palīdzību uzņēmuma vadība saņem nepieciešamo iformāciju par to, kādus produktus un kāpēc grib pirkt patērētāji, par cenām , kuras patērētaji gatavi maksat, par to, kuros reģionos ir vislielākais pieprasījuma apjoms uz piedāvāto produkciju, kur uzņēmuma produkcijas realizācija var atnest vislielāko peļņu.
Šādu informāciju var sniegt speciālie mārketinga pētījumi, izmantojot datu sistemātisku prognozēšanu, vāksanu, analīzi un parraidi, kā arī apsverot to lietošanu specifiskā mārketinga situacijā.
Tātad, mārketinga pētniecība ir informācijas vākšana, apstrāde, analīze un sadale, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas; novērtētu mārketinga pasākumus un problēmas; novērtētu mārketinga rezultātus un pilnveidotu mārketinga procesu. [2, 119]
V. Fokss, viens no lielākajiem amerikāņu mārketinga speciālistiem, sasummēja jautājumus, uz kuriem uzņēmuma vadība var saņemt atbildes, balstoties uz mārketinga pētījumu datiem: [5,27]
Kurš
Kur Produkcija(pakalpojumi) Pārdod
Kādā veidā Mūsu Pērk
Kad Konkurenti Lieto
Kādā apjomā Aizvietotāji
Kadēļ
Tādā veidā mārketinga pētniecība ietver sevī visu to jautājumu analīzi, kuri ir saistīti ar produkcijas realizāciju. Tie būtu:
patērētāju domu izpēte;
patērētāju rīcības tirgū izpēte;
tirgus analīze;
produkta pētījumi;
produkta realizācijas sistēmu analīze;
realizācijas apjoma analīze;
konkurentu un konkurences līmeņa pētījumi;
pētījumi reklāmas jomā;
preču virzības kanālu izpēte;
mērķtirgus noteikšana.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1119971
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties