Atgriezeniskās informācijas ieguve un izmantošana – aprakstīta plāna beigās – skolēnu refleksijas par stundu. Izmantošana – nākamās stundas plānošanai: 1) ja ir palikušas neskaidrības par tematu, tad atgādināt skolēniem nākamās stundas sakumā vai pajautāt vēlreiz ko interesantu viņi darīja pēdējā stundā, par ko runāja utt.; 2) skolotāja pārliecinās vai izmantotas metodes ir derīgas vai nē (atgriezeniskās informācijas ieguve šajā gadījumā - skolēnu vērošana), vai skolēniem pietika laika uzdevumu pildīšanai vai vajag veltīt vairāk laika un tad mazāk uzdevumu, vai bija grūtības ar uzdevumu pildīšanu, vai otrādi, t.i. vai vajag grūtākus/vieglākus uzdevumus, vai skolēniem bija grūtības ar klausīšanas/lasīšanas uzdevumiem (ja bija, tad tieši kādi un apdomāt kā grūtības var novērst) utt. …