Par ziņojuma analīzes pamatu tika izvēlēti 3 Latvijas komercbanku pakalpojumi:
• 1992. gadā Latvijā dibinātā AS “Latvijas Biznesa banka” ir neliela, mūsdienīga banka, kas piedāvā pilnu finanšu risinājumu un produktu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmējiem.
• Nordea Bank Finland Latvijas filiāle (turpmāk tekstā Nordea) atbalsta kompānijas, tādējādi veicinot Latvijas uzņēmējdarbības attīstību un paplašināšanos. Banka piedāvā uzņēmumiem un uzņēmumu grupām jaunākos finanšu produktus, racionālus apkalpošanas kanālus un efektīvus risinājumus.
• Skandinaviska Enskilda Banken (SEB) grupa ir Ziemeļeiropas finansu institūcija, kas sniedz bankas pakalpojumus korporatīvajiem klientiem, kompānijām un privātpersonām. SEB Latvijas Unibanka, kopā ar pārējām SEB grupā ietilpstošajām bankām Lietuvā un Igaunijā, apkalpo 2,1 miljonus klientu, un ir viena no ietekmīgākajām finanšu institūcijām Baltijas reģionā.
1. DARĪJUMI AR KONTU
1.1. Norēķinu konts
Norēķina konta atvēršanu un apkalpošanu piedāvā katra no izvēlētām bankām.
Kā redzams no tabulas un ņemot vērā galvenos kritērijus, kas parasti ietekmē uzņēmuma izvēli par konta atvēršanu, var secināt, ka norēķinu kontu izdevīgāk ir atvērt Latvijas Biznesa Bankā. Tomēr vērtējot pēc izmaksām, kas varētu rasties konta izmantošanas laikā, kā arī pēc iespējamajiem ieņēmumiem no atlikumiem norēķinu kontā, ir izdevīgāk izvēlēties SEB Unibanku.
1.2. Darījumu konts
Darījuma konta atvēršanu juridiskām personām piedāvā katra no izvēlētām bankām.
…