Tika izmantota viena pētniecības metode - aptauja, kurā piedalījās 47 matemātikas un zinātnes (“science”) skolotāji, kas pasniedz pamatskolā un vidusskolā, no tiem 35 sievietes un 12 vīrieši.
Pētījums parādīja, ka pārsvarā skolotāji vai nu paši nezina kā izmantot sīkrīkus, vai nu nezina kā tos izmantot mācību stundu ietvaros, vai nu izmanto tos nepareizi, kas nekādā veidā neieinteresē skolniekus mācīties. Mūsdienās parādījās problēma saistīta ar to, ka neviens negrib veikt apmācības skolotājiem par to, ka varētu izmantot tehnoloģijas mācību procesā, un tādēļ stundas ar sīkrīkiem tiek saplānoti neinteresanti, nelietderīgi un bezjēdzīgi.
Es piekritu ar šo domu, jo vecas paaudzes skolotāji, sekojot jaunām tendencēm, cenšas izdomāt kaut ko interesantu savām stundām ar sīkrīku palīdzību. Bet diemžēl beigās sanāk, ka tādas aktivitātes pilnīgi neko nemāca, tikai visiem atņem laiku un enerģiju. Lietojot gadžetus savās stundās, es vienmēr jautāju skolniekus, vai viņiem tas patika, ko viņi paši gribētu redzēt no manas puses un vai tas bija interesanti. Kā arī es ieteiktu palūgt kolēģus izteikt viedokli par tavu stundas plānu pirms tas mācīšanas vai palasīt rakstus internetā par šo tēmu. Jo mācot mācību stundas neinteresanti, skolotāji veido negatīvo uztveri skolniekiem ne tikai par tavu priekšmetu, bet par mācīšanas procesu kopumā.
…