Darbs tika veidots kā turpinājums iepriekšējā gadā darbam, kurā piektās klases skolniekiem vajadzēja pildīt darba lapas ar dažādiem atjautības uzdevumiem.
Šī darba mērķis bija izveidot aktīvu pasākumu (‘’Matemātikas nedēļas’’ ietvaros), kura pamatā ir matemātikas elementi. Tādā veidā padarot matemātiku interesantāku. Parādīt bērniem, ka mācīties matemātiku nenozīmē tikai sēdēšanu skolas solā kopā ar grāmatām. Šoreiz to centīsimies panākt ar spēļu palīdzību un citām aktivitātēm.
Mūsu uzskats ir, ka ar šādu pasākumu bērnos var radīt lielāku interesi par matemātiku. Bērniem taču patīk aktīvas izklaides! Tad šoreiz šīs izklaides pamatā būs matemātika.
Matemātiskās spēles attīsta skolēnu loģisko domāšanu, atmiņu, risināšanas ātrumu un citas matemātiskās kvalitātes.
Pasākums – ‘’Aktīvās pēcstundas’’ paredzētais laiks ir viena stunda. Šajā laikā ir plānots noskaidrot starp trīs piektajām klasēm labākos matemātikā, kas tiks noteikts ar stafetes un atjautības uzdevumu palīdzību.
Kā norises vieta ir izvēlēta skolas aktu zāle. Šāda izvēle ir tāpēc, ka ir vajadzīga liela telpa. Un atbilstošākā mūsu skolā ir aktu zāle.
Pasākumā piedalīsies trīs komandas. Katra komanda sastāvēs no sešiem dalībniekiem. Komandām ir jāizvirza arī savs kapteinis, kurš ir atbildīgs par savu komandu. Komandas var ņemt līdzi arī savus pārējos klases biedrus kā līdzjutējus, kas palīdzēs pelnīt punktus un uzvarēt komandai.
Komandai ir jāizdomā savs komandas nosaukums un devīze tā, lai tā raksturotu komandu.
Arī līdzjutējiem tiks dota iespēja palīdzēt savas klases komandai pelnīt punktus.
Dalībniekus vērtēs tiesneši un žūrija, kas palīdzēs noskaidrot uzvarētājus. Žūrija sastāv no 2 skolniekiem un 2 skolotājiem.…