Aizdedzes apsteidzes leņķa centrbēdzes regulatoru iebūvē pār- traucēja-sadalītāja korpusā, un tas saista pārtraucēja vārpstu ar izcilņ- ripu. Pārtraucēja vārpstai piestiprina plāksni uz kuras ar šarnīrsavienojumiem nostiprina divus centrbēdzes atsvarus . Atsperes notur atsvarus sakļautā stāvoklī. Pārtraucēja izciļņripas uzmavai savukārt piestiprina traversu ar izgriezumiem. Ja uzmavu uzmauc uz vārpstas gala, tad atsvaru tapiņas ieiet traversas izgriezumos. Tāpēc, pārtraucēja vārpstai grieţoties, līdz ar atsvariem grieţas ari izcilņripa. Ja kloķvārpstas griešanās frekvence ir maza., atsvari visu laiku paliek sakļauti un aizdedzes apsteidzes leņķis ir 0 ... 2°. Griešanās frekvencei pārsniedzot 400 min^1, centrbēdzes spēks, kas darbojas uz atsvariem, pārvar atsperu pretestību un atvirza atsvarus. Atsvari ar tapiņām pagrieţ traversu, kā ari uzmavu un izciļņripu vārpstas griešanās virzienā. Līdz ar to pārtraucēja kontakti pārtraucas agrāk un aizdedzes apsteidzes leņķis palielinās. Izciļņripas uzmavu eļļo tās augšgalā iemontētais filca spilventiņš. Vakuumregulators sastāv no divdaļīga korpusa, starp kura abām daļām iespīlē elastīgu diafragmu. Stiepnītis diafragmu saista ar pārtraucēja kontaktu disku. Kontaktu diskuuzmontē uz lodīšu gultņa, kuru savukārt iemontē pārtraucēja korpusampiestiprinātā atbalstdiskā. No otras puses uz diafragmu iedarbojas atspere . Atsperes telpa ir hermētiski noslēgta un veido regulatora vakuumkameru, kuru aurulīte savieno ar karburatora droseļvārsta telpu. …