Sākot ar 60.gadu vidu varmācības un agresivitātes tēma ir kļuvusi par vienu no aktuālākajām pasaulē, bet pats 20.gs tiek dēvēts par “varmācības gadsimtu”.
Manuprāt, mūsdienu sabiedrība kopumā ir kļuvusi cietsirdīgāka. Agresivitāte ir, it kā sociāls pasūtījums, jo, pretējā gadījumā, cilvēks vienkārši neizdzīvos. Bērnudārzos bērnu neadekvātai uzvedībai ir tendence pieaugt. Lai produktīvi varētu cīnīties ar šo problēmu, uzskatu, ka pētījumu jāveic jau ar pirmsskolas vecuma bērniem.
Agresivitātes sarežģītā struktūra un formu dažādība noved pie tā, ka mūsdienu zinātnē tai nav viennozīmīga traktējuma. Tas atļauj dažādiem autoriem, atkarībā no mērķa un uzdevumiem, ielikt agresijas izpratnē pavisam atšķirīgu saturu.
Mani vienmēr ir interesējis , kas nosaka cilvēku uzvedību, kāpēc dažādi cilvēki vienā un tajā pašā situācijā rīkojas atšķirīgi. It īpaši strādājot PII gan ar bērniem, gan ar viņu vecākiem ir svarīgi un aktuāli izzināt šos jautājumus.
Tāpēc izvēlējos rakstīt par šo tēmu, jo man tas šķiet aktuāls jautājums. Bieži vien sabiedrībā nākas sastapties ar dažādām agresijas izpausmēm, nākas risināt dažādas konfliktsituācijas un uzzināt to cēloņus, tieši šo iemeslu dēļ manas iegūtās zināšanas , apgūstot šo tēmu, palīdzēs man turpmākajā dzīvē un darbā.…