Atlants.lv meklē klientu servisa speciālistu/-i
Mūsu draudzīgais un radošais kolektīvs ir uzsācis vairāku jaunu, apjomīgu projektu realizēšanu, tāpēc mums ir vajadzīgi zinoši, cītīgi un strādāt griboši speciālisti - gluži kā Tu!
Darba pienākumi:
- komunikācija ar SIA “CDI” klientiem, t.sk. interneta bibliotēkas “Atlants.lv” un biļešu servisa “BezRindas.lv” lietotājiem – gan pa telefonu, gan e-pastu, gan ar interneta formu starpniecību;
- komunikācija ar kolēģiem dažādu tehnisku vai administratīvu problēmu risināšanas gaitā;
- citu administratīvu pienākumu veikšana saskaņā ar vadības norādījumiem.
Obligātās prasības:
- perfektas latviešu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstībā (t.sk.gramatikā);
- ļoti labas krievu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstībā (t.sk.gramatikā);
- spēja strādāt rutīnisku darbu;
- lietišķās komunikācijas pārzināšana.
Priekšrocības / vēlamās prasmes:
- pieredze biroja darbā;
- citu papildus valodu zināšanas;
- vēlme strādāt un spēja sākt strādāt pēc iespējas ātrāk.
Mēs piedāvājam:
- labu, motivējošu atalgojumu;
- pilnu darba slodzi;
-mājīgas biroja telpas un draudzīgu atmosfēru kolektīvā;
- interesantu un atbildīgu darbu augošā, perspektīvā uzņēmumā.
Pieteikšanās kārtība:
- sūtiet CV un motivācijas vēstuli elektroniski uz epasta adresi darbs@cdi.lv ar tematu (subject): “KS speciālists/-e”;
- konkurss beigsies tiklīdz atradīsim atbilstošus darbiniekus, tāpēc nekavējieties ar pieteikuma iesūtīšanu!