Interesanti ir tas, ka rakstā nav minēts konkrēts atrisinājums saistībā ar balsu pirkšanu un apmelošanu, vairākārt ir minēta policijas iejaukšanās šajā lietā un policijas darbs noskaidrot vai balsis ir pirktas kā arī potenciālo draudu pārbaudīšana.
Manuprāt, šī apmelošana ir kā klaja slēptā reklāma ar mērķi nomelnot un radīt apmulsumu sabiedrībā, lai medijos tiktu apspriesta šī politiķa darba spējas un atbilstošā kvalifikācija domes deputāta amatam, kā arī radīt šaubas potenciālajos vēlētājos un pārdomāt savu vēlmi balsot par konkrēto politiķi, ka tam ir saistība ar Krievijas kriminālajiem grupējumiem, kā arī citiem nelegāliem spēkiem, kas it kā ar draudiem iegūst balsis. Šajā gadījumā ir vērojama arī negatīva informācija, kas tiek atspoguļota vairākos nacionālajos laikrakstos un televīzijā, kaut gan tā nav tik būtiska, manuprāt, ir novērojama arī informācijas banalizācija, lai gan šī informācija nav svarīga, tā tiek atspoguļota pašvaldību vēlēšanu priekšvēlēšanu aģitācijas laikā, jo tas ir laika posms, kad visos medijos tiek runāts par politisko partiju un deputātu kandidātu neprofesionalitāti un nelikumīgajām darbībām, lai palielinātu savu popularitāti.
…