Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:726543
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Zīmolu socializācija ir process, kura laikā zīmols sakļaujas ar sabiedrību, rada sev uzticību un iekļaujamies kopējā savas sfēras zīmolu grupā. Zīmolu socializāciju ar cilvēkiem nosaka dažādi faktori, sociālie aģenti, mehānismi, mikrovide, makrovide, piederība kādai noteiktai etniskajai, kultūras vai reliģiskajai grupai un vēl virkne neskaitāmu faktoru, īsāk sakot, zīmolu socializācijas pozitīvu attīstību nosaka cilvēku gaume un intereses, kuras apgūtas vai pārmantotas no grupas, kurai pieder indivīds, laika gaitā šīs grupas mainās. Pastāv vairākas zīmolu grupas un zīmolu socializācijas veidi, kā arī šajā procesā liela nozīme ir vecumam un dzimumam.
Zīmolu socializācijai visvairāk pakļaujas jaunieši, lielākoties vēloties izmēģināt, uzzināt ko jaunu, attīstītu sevi un savas zināšanas, bet galvenais, lai iekļautos konkrētā mikrovides grupā un sabiedrībā kopumā. Visizplatītākās mikrovides grupas jauniešu starpā ir draugu loki, klases un ģimenes, jaunieši visvairāk tiecas iekļauties draugu lokā, būt tādi paši kā citi un justies pārliecinātiem par sevi un savu statusu grupā. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties