Zīmolu socializācija ir process, kura laikā zīmols sakļaujas ar sabiedrību, rada sev uzticību un iekļaujamies kopējā savas sfēras zīmolu grupā. Zīmolu socializāciju ar cilvēkiem nosaka dažādi faktori, sociālie aģenti, mehānismi, mikrovide, makrovide, piederība kādai noteiktai etniskajai, kultūras vai reliģiskajai grupai un vēl virkne neskaitāmu faktoru, īsāk sakot, zīmolu socializācijas pozitīvu attīstību nosaka cilvēku gaume un intereses, kuras apgūtas vai pārmantotas no grupas, kurai pieder indivīds, laika gaitā šīs grupas mainās. Pastāv vairākas zīmolu grupas un zīmolu socializācijas veidi, kā arī šajā procesā liela nozīme ir vecumam un dzimumam.
Zīmolu socializācijai visvairāk pakļaujas jaunieši, lielākoties vēloties izmēģināt, uzzināt ko jaunu, attīstītu sevi un savas zināšanas, bet galvenais, lai iekļautos konkrētā mikrovides grupā un sabiedrībā kopumā. Visizplatītākās mikrovides grupas jauniešu starpā ir draugu loki, klases un ģimenes, jaunieši visvairāk tiecas iekļauties draugu lokā, būt tādi paši kā citi un justies pārliecinātiem par sevi un savu statusu grupā. …