Ziemassvētki ir pieprasījuma veicinātājs vai mazinātājs? Ziemassvētki ir ārpuscenas faktors, kas ir svarīgs gan pircējiem, gan pārdevējiem. Pēc manām domām, Ziemassvētki ir pieprasījuma veicinātājs. Uz pircējiem iedarbojas dažādas akcijas, kas veikalos ir daudzām precēm. Tādējādi uz pircējiem iezīmējas pieprasījuma likums, bet tajā pašā laikā iezīmējas arī piedāvājuma likums. Bet uz visiem šiem faktoriem iedarbojas inflācija, kas ierobežo gan pircējus, gan pārdevējus.
Uz dažādiem svētkiem, mūsu gadījumā uz ziemassvētkiem, ir dažādas akcijas- pārtikai, sadzīves precēm u.c., jo jāgatavojas svētkiem, jāpērk dāvanas, tādējādi pievilinot pircējus ar zemajām cenām un palielinot pieprasījumu. Pieprasījums pieaug arī pēc tādām precēm, ko ikdienā nepērk- dažādi suvenīri, dāvaniņas utt.…