Priekšplāns ir standarta izpausmju ekipējums, ko indivīds savas izrādes laikā tīši vai netīši izmanto. Ievadā būtu lietderīgi izšķirt un nosaukt to, kas šķiet esam priekšplāna standarta sastāvdaļa.” Priekšplāna aktori ir Marija, kura ir viena no galvenajām varonēm, kura apkalpo kafejnīcas klientus un divi gados veci cilvēki, kuri atbraukuši no Latgales.
Intīmajā attālumā, saka Hall (1964), mēs redzam, sejas vai tikai galvas . Ciešā personālā distancē mēs redzam galvu un plecus. Attālā personālā distancē mēs redzam citu personu līdz viduklim. Ciešā sociālā distancē mēs redzam visu figūru. Attālā sociālā distancē mēs redzam visu figūru ar apkārtējo vidi. Un publiskā distancē mēs varam redzēt vismaz četrus vai vairāk cilvēkus.” Šajā gadījumā mums ir attālā sociālā distance un arī attālo personisko distanci, jo mēs redzam galvenos trīs varoņus un apkārtējo vidi, toties mēs neredzam pilnībā visu figūru tikai līdz viduklim, tas, manuprāt, rada lielāku personīgumu un ciešāku mijiedarbību ar skatītājiem, kā arī starp aktoriem.