Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • With reference to masculinity and or femininity discuss the view that lifestyle magazines offer their audience a conservative construction of gender.

     

    Eseja2 Sabiedriskās attiecības

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:420745
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lifestyle magazines deal in entertainment and leisure, they tend to be gender specific and have a mode of address to that of a peer. They tend to target specific age groups within genders. The lifestyle magazine market is an oligopoly, which means that a small group of publishers dominate the market. Publishers tend to spread their titles and so can pick up the readers, as they grow older. Magazine companies survive through dual stream revenue, and the money is mostly obtained through advertising and so therefore the right audience are needed for the advertisers.
<Tab/>Gender…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1285297
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties