Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:596494
 
Vērtējums:
Publicēts: 10.10.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

With little up-front or ongoing investment, McDonald's has little risk and a large upside in offering wireless services in its U.S. stores. Long term international development offers McDonald's more expansion opportunities, especially in Asia, Latin America and Europe.
SWOT Analysis - Threats
As an international company, changes in the global economy affect McDonald's plans for international expansion. McDonald's top seven markets (US, Japan, UK, Canada, Germany, France and Australia) have helped to compensate for weaker markets during economic decline, but these conditions may not persist. A lack of demand for food services in general, and high end services in particular, could dampen the prospects for the success of not only the wireless offering, but the entire company and its nascent McCafé concept. While the wireless service carries few costs, it depends on a high volume of store traffic that may not be present in a competitive and declining market.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1289007
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties