Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:873478
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai ražotājs tirgū veiksmīgi varētu realizēt savu produkciju, gūt peļņu, patērētājs ar konkrēto preci, pakalpojumu ir jāiepazīstina, jāinformē par tā priekšrocībām, jāieinteresē, jāpārliecina. Un šīs funkcijas veic reklāma-īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar masu saziņas līdzekļu starpniecību. Es izanalizēšu veikalu tīkla ‘’Elvi’’ reklāmas efektivitāti.
SIA ‘’Elvi grupa’’ un tās padome tika dibināta 2001. gadā. ‘’Elvi grupa’’ ir Latvijā vienīgais franšīzes* devējs pārtikas mazumtirdzniecībā. Viena no ‘’Elvi’’ franšīzes ņēmēju priekšrocībām ir lielas kompānijas pieredze un tās preču zīme. Dažreiz uzņēmumi reklamē tikai savu vārdu: lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam. ‘’Elvi’’ veikalu sistēmu pazīst ikviens- tās reklāmas potenciālie pircēji var redzēt televīzijā, radio, internetā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1176143
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties