Lai ražotājs tirgū veiksmīgi varētu realizēt savu produkciju, gūt peļņu, patērētājs ar konkrēto preci, pakalpojumu ir jāiepazīstina, jāinformē par tā priekšrocībām, jāieinteresē, jāpārliecina. Un šīs funkcijas veic reklāma-īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar masu saziņas līdzekļu starpniecību. Es izanalizēšu veikalu tīkla ‘’Elvi’’ reklāmas efektivitāti.
SIA ‘’Elvi grupa’’ un tās padome tika dibināta 2001. gadā. ‘’Elvi grupa’’ ir Latvijā vienīgais franšīzes* devējs pārtikas mazumtirdzniecībā. Viena no ‘’Elvi’’ franšīzes ņēmēju priekšrocībām ir lielas kompānijas pieredze un tās preču zīme. Dažreiz uzņēmumi reklamē tikai savu vārdu: lai veicinātu firmas iepazīšanu, to vienlaikus saistot ar vairākām precēm, lai veidotu labu reputāciju vai atjaunotu uzticību uzņēmumam. ‘’Elvi’’ veikalu sistēmu pazīst ikviens- tās reklāmas potenciālie pircēji var redzēt televīzijā, radio, internetā. …