Interesantas un piesaistošas reklāmas kampaņas jau ir liela daļa no risinājuma, jo tās spēj cilvēkus aizraut un liek saprast, ka sabiedrībai vairs nav izdevīgi turpināt dzīvot kā līdz šim un, lai gan mūsu labie nodomi izglābt apkārtējo vidi (tieši tāpat kā mūsu vieglprātīgās rīcības līdz šim) būtiskas izmaiņas atspoguļos tikai pēc gadiem, nav pamata būt pesimistiski noskaņotiem, jo tieši šis ir tas laiks, kad radīt mainīties un veikt apvērsumu ne tikai dabas saglabāšanā, bet arī citās valstij būtiskas nozarēs.
Pats galvenais, manuprāt, ir nebūt vienaldzīgiem – kaut vai sākt ievērot nelielus sīkumus, ko veikt savādāk savā ikdienā (pārvietošanās, atkritumu savākšana, elektrības taupīšana), piedalīties ar vides saglabāšanu saistītos konkursos, ja tev tiešām ir kas sakāms (kāpēc gan lai tieši tava doma nevarētu būt tā īstā), „piebremzēt” savu bezrūpīgi izšķērdīgo dzīvesveidu. Lai risinātu un novērstu liela mēra jautājumus ir jāsāk pašam ar sevi – nebūsim vairs daļa no problēmas, būsim daļa no tās risinājuma.
…