Ieaudzinot dabas mīlestību un saudzīgu attieksmi pret dabu, tiek veicināta personības ētisko iezīmju veidošanās. Mūsdienu paaudzei ir morāls pienākums ne tikai saglabāt vidi, bet arī uzlabot vides kvalitāti.
No vienas puses skolās būtu jāievieš mācību priekšmets Vides pedagoģija, lai skolēnus informētu par vides jautājumiem, bet no otras puses zinot skolēnu psiholoģiju pretoties skolas kārtībai, kā arī mācāmā priekšmeta devumam, skolēni Vides pedagoģiju uztvers kā obligāto mācību priekšmetu un necentīsies iedziļināties tās dziļākajā būtībā.
Es saprotu, ka mācoties par dabu, skolēni praktiski iepazīstas ar elementārajiem novērošanas un eksperimentēšanas paņēmieniem. Bet cik daudz iespēju ir skolēnam izpausties, būt aktīvam ārpus skolas robežām, iepazīt Dabu.
Ja vecāki bērnus iesaista vasaras nometnēs, tad varētu būt , ka viņiem ir iespēja pabūt pie dabas, varbūt pat iesaistīties aktivitātēs, kas sekmētu skolēnu attieksmi pret apkārtējo vidi.…