Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:393151
 
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2001.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Masu mediji – televīzija, radio un prese – tas, ar ko ikkatrs no mums sastopas ikdienā, jo dzīvojot 21. gadsimtā, tā dēvētajā informācijas laikmetā, izvairīties no tā ir gandrīz neiespējami. Kā ceturto masu saziņas līdzekli es vēlētos pieminēt Internetu, kaut arī ne visiem tas ir pieejams, taču zināmā sabiedrībā www vide kļūst arvien nozīmīgāka, jo vajadzīgās ziņas var iegūt daudz ātrāk un ērtāk, turklāt tas gandrīz neko nemaksā.
Masu medijos tiek lietots publicistikas stils, kas ir saprotams lielākajai daļai no lasītājiem, klausītājiem un skatītājiem, bet papētot tuvāk izrādās, ka nepastāv tikai viens paraugs, pēc kā izdevēji, televīziju un radio īpašnieki vadās, jo, manuprāt, viss ir atkarīgs no tā, kāda ir mērķauditorija.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1113922
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties