Diemžēl, bet videi draudzīgs iepakojums nebūt nav galvenais iemesls, kas nosaka izvēli par labu kādam konkrētam produktam. Gandrīz visi jaunieši ir finansiāli atkarīgi no saviem vecākiem, viņiem ir jārēķinās ar ierobežotiem līdzekļiem, kas arī bieži vien liek izvēlēties lētāko un neveselīgāko pārtiku, par videi draudzīga iepakojuma nozīmi nemaz nerunājot. Gan es, gan mani poziņas esam iecienījuši konkrēta ražotāja (brenda) preces, kuras arī ikdienā iegādājamies, jo ir zināma drošības sajūta par izstrādājuma kvalitāti, garšu un citām īpašībām. Esmu secinājis, ka manā ģimenē un draugu vidū galvenais iemesls iegādāties kādu preci ir cenas un kvalitātes apvienojums. Ekonompolitiskā situācija un strauji augošā inflācija Latvijā arvien vairāk nostiprina cenas, kā galvenā izvēles faktora līderpozīcijas sabiedrībā – cilvēki nevar atļauties pirkt ekoloģiski tīras preces videi draudzīgā iepakojumā, jo tas ir pārāk dārgi.…