Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai?

     

    Eseja2 Pedagoģija

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:311879
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Humanizācijas un demokrātiskuma principu ievērošana pedagoģiskajā procesā nav cēlonis bērnu visatļautībai. Visatļautības problēmas var rasties tikai tādā gadījumā, ja šo principu ievērošana ir izkropļota, un tad tas vairs nav konkrētā principa raksturojuma kopums. Vēlos pieminēt lielisku citātu, ko visiem pedagogiem, manuprāt, vajadzētu ievērot. „Par pamatmērķi visiem pedagogiem būtu izvirzāma šāda atziņa – celt skolēnu pašapziņu un likt viņiem saprast, ka visi kopā ir atbildīgi par sabiedrības un valsts nākotni.” Šeit labi atklājas līdzsvara ideja humanizācijas un demokrātiskuma principu savstarpējā saistībā. Cilvēks – individuāla būtne ar savu pašapziņu, integrējusies sabiedrībā un ar atbildības sajūtu par savu rīcību. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1358512
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties