Manuprāt, magleva ieviešana Latvijā, neskatoties uz tā daudzajām priekšrocībām un pārākumu par dzelzceļa transportu, tomēr izmaksātu ievērojamas naudas summas, turklāt Latvija ir salīdzinoši neliela valsts, tādēļ vilcieni, kas spēj attīstīt tik lielu ātrumu, nav tik ļoti vajadzīgi.
Magnētiskās iekares transportlīdzeklis, izmantojot magnētisko lauku, paceļ vilciena sastāvu virs speciāli konstruēta vadceļa. Magleva vagonu izbūve vai nopirkšana no ārzemju rūpnīcām un vadceļu un to vadības sistēmas izbūve izmaksā astronomiskas naudas summas, kādas Latvijas transporta infrastruktūra nevar atļauties. Turklāt braukšanas biļetes maglevam arī nevarētu būt salīdzinoši lētas, un Latvijas iedzīvotāju vidējais ienākumu līmenis nav pārāk augsts.…