Pirmkārt, gribu sākt ar pašu galveno – kas ir mārketings? Tas ir sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem. Vienkāršāk sakot, tas ir veids, kādā vadīt biznesu. Mārketings ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru. Mārketings ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību. Jebkurš cilvēks savā dzīvē ir saskāries ar mārketingu: tas mums ir visapkārt – gan kā reklāma uz stendiem, televīzijā un radio, tie ir ražotāja – pārdevēja centieni pārliecināt patērētāju par to, ka viņa produkts ir pats labākais un vilināt to nopirkt!