Ir jānorāda, ka atšķirībā no citiem vācu auto zīmoliem, VW automašīnas netiek virzītas tirgū ar vienotu koncepciju, VW zīmols ir sašķelts, toties ir labi izstrādātas atsevišķu modeļu koncepcijas, kas zināmā mērā palīdz ieņemt vienlaicīgu vairākas nišas tirgū un saglabāt lielāku elastību. Ir jāuzsver, ka pareizi izstrādāta ilgtermiņa mārketinga koncepcija ir efektīvs instruments patērētāju lojalitātes iekarošanai un saglabāšanai, tā ir iespēja piedāvāt viņiem vērtības, individuāli komunicēties ar viņiem un radīt patiešām stabilas attiecības starp kompāniju un tās klientiem. Un galu galā investīcijas lojālos klientos paaugstinās biznesa ienesību un efektivitāti, kas ir īpaši būtiski, ja kompānija netirgo ikdienas patēriņa preces, bet pietiekami dārgas un ekskluzīvas preces, par kādām jāuzskata automašīna.
Pēc minētā konflikta pastāvošā koncepcija no tradicionālās mārketinga koncepcijas (orientācija uz patērētāju) ir jānomaina pret inovatīvo mārketingu (preces pilnveidošanas koncepcija). Protams, tas var izraisīt arī zināmus iekšējās vides konfliktus.
1) jauna konkurence ar kompānijām, kurām dotā koncepcija ir bijusi vadošā (piemēram, japāņu Toijota).
…