Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:532653
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Būtībā ir tikai trīs galvenie cenu noteicošie faktori: ražošanas izmaksas, konkurenti tirgū ar precēm par līdzīgu vai tādu pašu cenu un preces reālā radītā vērtība, ko atspoguļo pircēju gatavība par preci maksāt konkrētu cenu.
Lai arī cik rūpīgi viss ir pārdomāts un saplānots – vienmēr var notikt kaut kas negaidīts un neplānots. Tāpēc jāapsver arī, kas notiks, ja bizness neizdosies, ja ieņēmumi nebūt tādi, kā plānots, ja termiņi iekavēsies, ja nebūs iespējams atgūt ieguldīto naudu vai uzņēmums netiks pieķerts krāpjoties, lai sasniegtu vēlamo rezultātu. Protams, vispirms būtu vērts apdomāt, vai vispār no paša sākuma bija vērts kaut ko tādu darīt.
Manuprāt, tā kā VW ir liels un spējīgs uzņēmums, ka izturējis vairākus gadu desmitus, viss nokārtosies, uzņēmums atkopsies un mācīsies no pieļautajām kļūdām, lai varētu veiksmīgi iekarot jaunus tirgus, attīstīties un kļūt par vadošo automašīnu ražotāju pasaulē, pētot un uzlabojot gan tehnoloģiju, gan apdomājot uzņēmuma stratēģiju šo mērķu sasniegšanā. Bizness vienmēr ir risks, bet arī šim riskam jābūt pārdomātam.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties