Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:143602
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Problēmas risinājums
Autors uzskata, ka ir vairāka alternatīvi pasākumi, kurus „Starbucks” varētu veikt, lai nodrošinātu savu priekšrocību noturību nemitīgajā konkurences cīņā. Kā liecina dažādas patērētāju aptaujas, izstrādātās konkurējošo uzņēmumu vērtību līknes, „Starbucks” ir ieguvis lielisku reputāciju kafijas nozarē salīdzinājumā, piemēram, ar „McDonald”, kas uzskatāms par jaunpienācēju kafijas industrijā. Arī „Starbucks” finansiālie rādītāji liecina par stabilitāti, tādēļ nebūtu pamata uzskatīt, ka uzņēmumam draud nopietnas grūtības.
Izpētot uzņēmuma 2010. gada izstrādāto stratēģiju, autors pauž viedokli, ka ieņēmumu palielināšana uz zemāku izmaksu rēķina var radīt negatīvas izmaiņas produkcijas kvalitātē. Ir skaidrs, ka katra uzņēmuma viens no mērķiem ir samazināt produkcijas ražošanas izmaksas, taču autors uzskata, ka tik stabilam un nodrošinātam uzņēmumam kā „Starbucks” izmaksas jau ir salīdzinoši zemas, tādēļ nebūtu ieteicams izdarīt būtisku spiedienu uz to samazinājuma.
Pēc autora domām, uzņēmumam būtu jāpiestrādā pie sava tēla tālākas izplatīšanas, zīmola un kvalitātes reklamēšanas, jo tā reputācija ir laba, produkcijas kvalitāte augsta, apmeklētāju skaits ir stabils un ienākumu nesošs, taču vērojama stabilitāte bez ievērojumiem kāpumiem vai attīstības. Tas skaidrojams ar preču dzīves cikla trešo jeb brieduma fāzi, kur raksturīga preces pārdošanas tempu palēnināšanās, zemas izmaksas un cenas, peļņas lieluma samazināšanās, kā arī liels konkurentuzņēmumu skaits. Būtībā „Starbucks” uzdevums šajos apstākļos ir savas tirgus daļas un pircēju uzticības saglabāšana, pilnveidojot un dažādojot esošo produktu.
Līdz ar to autora viens no būtiskākajiem ieteikumiem ir produktu pielāgošana, dažādošana, tādējādi apmierinot klientu vēlmes. Apmeklētājiem varētu tikt dota iespēja izstrādāt savu kafijas veidu, izmantojot dažādas garšvielas, sīrupus u.c. maisījumus, kas atbilstu individuālajām vēlmēm, garšu niansēm. Pēc autora domām, tas patērētājiem varētu šķist interesanti un aizraujoši, turklāt atbilstoši reklamējot jauno piedāvājumu uzņēmums tikai veicinās savas labās reputācijas pieaugumu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties